Terviklik Internetiturunduse Koolitus

10 koolitust ühes

ettevõtluskeskus - terviklik internetiturunduse koolitus

Miks valida Tervikliku Internetiturunduse koolitus?

Ligipääs online koolitusmaterjalidele

Klassikoolitusel on kasutusel eestikeelsed praktilised online-koolitusmaterjalid, millele jääb ligipääs ka pärast koolitust. See võimaldab koolitusel räägitut üle vaadata.

Osalejate arv kuni 7

Koolitusgrupis on kuni 7 inimest, mis võimaldab individuaalset lähenemist.

Iga osaleja paneb õpitu kohe klassitoas praktikasse

Koolitus on loodud "learning by doing" põhimõttel, kus me ainult ei räägi internetiturunduse kontseptsioonidest ja strateegiast, vaid loome kodulehe, käivitame reklaamikampaaniaid, mõõdame tulemusi, jms.

Registreerimine

Toimumise koht: Toompuiestee 30, Tallinn, IV korrus.

Toimumise aeg: 10.00-15.30

Osalejate tagasiside

Tahtsin teid tänada toe ja tagasiside eest. Olen nüüd oma kodulehe esiküljel teinud soovitatud muutused: leht on turvaline (yes! see polnudki ülemäära keeruline teha).

Esiküljele panin lühidalt kõige olulisema, lisasin chat`i võimaluse + call to actioni kolme variandiga.

Ja tulemused tulevad! Üks inimene võttis sealt kaudu minuga juba ühendust.

Lisaks olen agaralt korrastanud artikleid SEOga (töö veel käib), boostin parasjagu FBs oma teraapia saite (nii eesti kui inglise keelset). Sain ka  ajakirja peatoimetajalt lubaduse, et minu veebilehe lingi saab lugude juures aktiivseks teha.

Mul on turunduseesmärgid - mis on ka uus nähtus minu jaoks - ma usun, et olen võimeline need saavutama, kuna mul on vajalikud tööriistad olemas.

Ja jätkuvalt on GoogleAnalytics mulle ikka tore mänguasi - ma püüan sellest mitte sõltuvusse sattuda  GoogleAds - cool! ma jätkan ka seal aktiivset tegutsemist.

ettevõtja Kairi (jaan 2019) tagasiside veidi pärast koolitust

"Koolitus oli, nagu lubatud, terviklik, sõna otseses mõttes terviklik. Sai kogu internetiturunduse temaatikast hea ülevaate, väga paljut praktiliselt katsetada. Soovitan kindlasti! "

Ülla (sept 2018)

"Olen väga rahul, siiralt! Koolitus ületas põhjalikkuse ja praktilisusega kõik minu ootused. Tunnen end taas enesekindlalt turunduses ja teotahet kõike katsetada juba uute äride peal."

Kadri (august 2018)

"Kindlasti oli oluline, et sai palju praktiliselt läbi teha ja et edaspidi on ligipääs videomaterjalidele, et uuesti läbi vaadata, kuna infot palju. Koolitus oli huvitavalt läbi viidud ja toredad inimesed." 

Reelika (august 2018) 

"Väga praktiline digiturunduse koolitus, mis on päriselt ka abiks".

Riina
ALUSTAV ETTEVÕTJA

"Aitab leida nurgakivid internetiturunduse maailmas. Soovitan seda alustavatele ettevõtjatele, turundusjuhtidele, agentuuride projektijuhtidele."

Anna

TURUNDUSJUHT JA ALUSTAV ETTEVÕTJA

Sain aru, kui oluline on tundma õppida oma klienti ja valida välja maksimaalne väärtus mismoodi saavutada ärilist eesmärki/soovitud tulemust. Minu jaoks on oluline teadmine, et suudaksin edaspidi väljuda perfektsionismist, mitte karta öelda, et ma ei tea, vaid julgen öelda, et ma katsetan ja teen väikeseid eksperimente.

 

Mari-Liis

TURUNDAJA

Sain aru, kui oluline on tundma õppida oma klienti ja valida välja maksimaalne väärtus mismoodi saavutada ärilist eesmärki/soovitud tulemust. Minu jaoks on oluline teadmine, et suudaksin edaspidi väljuda perfektsionismist, mitte karta öelda, et ma ei tea, vaid julgen öelda, et ma katsetan ja teen väikeseid eksperimente.

 

Mari-Liis

TURUNDAJA

"Saad endale praktilised oskused ja suure pildi, mille põhjal ise edasi õppida." 

"Koolituse väärtus on, et saad aru, et ei piisa ainult ühe reklaamikanali teadmisest, vaid kogu digiturunduse kompleksist,  mis teineteist toetavad." 

Karel (sept 2018)

Soovitaksin antud koolitust just seetõttu, et sageli saame ise sotsiaalmeedia turunduseks palju asju ära teha, mitte ei pea iga hiirekliki ja muudatuse eest kellegile teisele üüratuid summasid maksma. Samuti võtab koolitus ära hirmu katsetada oma praktilisele suunitlusele. Õhkkond ja seltskond on samuti väga mõnusad! 

Sandra ( dets 2018)

TEEMAD

TURU-UURINGUD

Kuidas kiirelt ja tasuta teha turu-uuringut internetis turundamiseks.

KODULEHEKÜLG

Lood oma kodulehe ilma eelnevaid tehnilisi teamisi omamata.

SEO

Praktilised nipid, kuidas oma kodulehekülg leitavaks teha.

GOOGLE ADS

Käivitad otsingu- ja bännerreklaami kampaaniad Google Ads'is.

FACEBOOK

Facebookis turundamine. Facebooki ja Instagrami reklaamid.

FUNNEL

Seome kogu internetiturunduse tegevused ühtseks tervikuks.

ANALÜÜTIKA

Google Analytics ja muud tööriistad tulemuste analüüsiks.

E-MAILI TURUNDUS

Saad teada kuidas alustada e-maili turundusega, kuidas koguda e-maili nimekirju.

REMARKETING

Loome taasturundamise kampaaniad, et kodulehe külastajad klientideks muuta.

TULEMUSED JA TASUVUS

Mõõdame internetiturunduse tasuvust.

Koolituse info

Koolituse maksumus

Koolituse kestvus 24 akh. Koolituse maksumus on 2200 eurot (koos KM-ga), mis sisaldab koolitust ning koolitusmaterjale, lõunasööki, kohvipausi ja tunnistust.

Koolituse eest tasumine toimub ülekandega arve alusel.
Ülekandega tasumine:
Ettevõtluskeskus OÜ
LHV Pank / EE527700771001771418

Kui olete registreerinud ja soovite siiski loobuda, siis palume sellest kindlasti teada anda telefoni või e-maili teel.

Koolituse kirjelduse pdf failina leiad siit.

 

Arvega tasumine

Arveinfo palume märkida registreerimisel vastavasse välja. Arve väljastame 3 tööpäeva jooksul peale koolitusele registreerimist.
Ettevõtluskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Järelmaksuga tasumine
Koolituse eest on võimalik tasuda ka osade kaupa, taotledes järelmaksu Liisi.ee kaudu. Lisainfo saamiseks järelmaksu kohta loe täpsemalt Liisi.ee kodulehelt ning täida laenutaotluse avaldus. Koolitusele registreerimisel märgi palun kommentaaride lahtrisse, et soovid koolituse eest tasuda Liisi.ee järelmaksuga.
Enne koolitusele registreerimist tutvu palun õppekorralduse alustega.

Koolituse lektor

Marko_UnitedSkills_Dark_preview

Marko on olnud turunduses nii agentuuri kui ka kliendi rollis, alates 1999. aastast. Viimased viis aastat on ta pühendanud peamiselt internetiturundusele ja -reklaamile agentuuris United Skills. Talle meeldib tuua digiturundusse Lean Startup’i mõtteviis ja lähenemine, mis toob suurema läbipaistvuse ja võime teha kiireid muudatusi. Marko on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli Turunduse ja Rahvahelise Majanduse eriala.