YouTube'i turunduse e-koolitus
Registreerun koolituseleYouTube'i reklaam 5 minutiga!
Läbitavad teemad
Video reklaami loomine Canva abiga
Kuidas luua YouTube'i jaoks Google'i reklaamikonto
YouTube'i kanali loomine
YouTube'i kampaania loomine
YouTube'i kampaania käivitamine
Tulemuste mõõtmine
YouTube'i võimaluste ülevaade
Content vs reklaam
Ettevõtluskeskus OÜ on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise
Miks valida?
Praktiline
Koolituse käigus käib osaleja läbi kõik vajalikud sammud oma YouTube kampaania käivitamiseks
Endale sobival kellaajal
Koolituse aeg ei ole määrav - kontakttunde ei toimu ning ise otsustad ja valid aja koolituse loengute ning iseseisvate tööde läbimise jaoks kahe nädala jooksul
Õppetöö toimub 100% kaugtöö vahendeid kasutades
Koolitusel võib osaleda ükskõik, millisest maailma punktist
Maailmatasemel tugi
Aitame Sind igal sammul - vastame kõikidele koolituse läbimise käigus tekkivatele küsimustele ning vajadusel hoiame Sinu kätt
Eluaegne ligipääs e-õppematerjalidele
Ettevõtluskeskuse koolitustel osalejate tagasiside
Allar Satsi
"Mulle meeldis see, et sain just ise planeerida, millal videoid ja iseoseisvaid töid vaatan/sooritan."
Tervikliku internetiturunduse e-koolitusel osaleja
Kairi
"Praktilisus, kogu mahuka kanalite võrgu kasutuse sidumine tervikpildiks, väga vajalikud nüansside selgitused. Võimalus palju ise läbi teha ja nö "käsi valgeks saada". Väga süstemaatiline ja loogiline ülesehitus."
Tervikliku internetiturunduse e-koolitusel osaleja
Irina
"Mina väga tänan põhjaliku koolituse eest! Videod on loogilises järjekorras ja arusaadavate selgitustega. Koolitaja on teinud põhjaliku töö."
Tervikliku internetiturunduse e-koolitusel osaleja
Markus
"Koolituse juures meeldis arusaadav teemade käsitlus, kõik oli lihtsalt seletatud. Lisaks oli väga hea lahendus see, et iga teema juures oli iseseisev töö, et teemast paremini aru saada ja kõik läbi teha."
Tervikliku internetiturunduse e-koolitusel osaleja
Asto Banko
"Koolitaja oli vastutulelik ja hea suhtumisega."
Tervikliku internetiturunduse e-koolitusel osaleja
Madli Kurme
"Kõik vajalikud õpetused lihtsamaks turunduseks ning haaratud olid kõik peamised turunduskanalid. Väga hea õpetaja."
Tervikliku internetiturunduse klassikoolitusel osaleja
Mari-Ann Kaare
"Korralik kogus videomaterjale, mis jääb endale. Väga palju erinevaid teemasid. Piisavalt teooriat ja praktikat."
Tervikliku internetiturunduse veebikoolitusel osaleja
Reio Soosaar
"Mulle meeldis koolituse praktiline ülesehitus. Enamus tegevusi sai ise läbi teha mis aitab õpitavast paremini aru saada."
Tervikliku internetiturunduse klassikoolitusel osaleja
Osale koolitusel
Registreerun Töötukassa kaudu:
YouTube'i turunduse koolitus
Koolituse info
Sinu koolitaja
Marko Ruut
Marko on olnud turunduse valdkonnas tegev alates 1999. aastast. Sellesse aega mahub töö mitmes agentuuris ja kogemus ettevõtete turundusjuhtimisest. Viimased üheksa aastat on ta pühendanud peamiselt internetiturundusele ja -reklaamile. Kogemuste pagasisse kuulub digiturundus nii B2B kui B2C vallas. Terviklikku pilti on aidanud maalida võimalus digiturundada tooteid ja teenuseid väga erinevatel turgudel nagu Euroopa, Aasia ja Ameerika, millest kõige eksootilisemad on olnud näiteks Bali, Kolumbia ja Tsiili.
Internetiturunduse koolitusi on Marko teinud alates 2018. aastast. Tänaseks on ainuüksi Tervikliku Internetiturunduse koolitust läbinud üle tuhande inimese. Ühe olulisima aspektina toob ta välja oma igapäevase digiturunduse kogemuse, mille najal saab ta koolitusel osalejatele anda edasi parimad praktikad ning rääkida ka omal nahal kogetud riskidest ja vigadest.
Koolituste tegemisel on tema jaoks kõige suuremaks motivaatoriks osalejate rahulolu. Eriti suurepärane on kuulda koolituse lõpetanutelt hilisemat tagasisidet, kuidas saadud teadmised ja praktilised oskused on aidanud kedagi edasi karjääris või leida neil juurde uusi kliente oma ettevõttele.
Marko on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli turunduse ja rahvusvahelise majanduse eriala. Turundus ja internetiturundus, kui väga kiirelt arenev valdkond nõuab pidevat juurdeõppimist ja avastamist, seega enesetäiendamine on talle igapäevane tegevus.