Läbitavad teemad
1. Kodulehe struktuuri, sisu ja kujunduse väljatöötamine
Sõnastad soovitud tulemuse
Täpsustad, millist rolli kodulehelt äri jaoks mängib
Määratled eesmärgid
Paned paika oma kodulehe mõõdetavad eesmärgid
Paned paika sisu ja kujunduse
Töötad välja kodulehe struktuuri, disaini ja sisutekstid, mis toetab seatud eesmärke
2. Tehniline teostus
Webzy.pro WordPressi keskkond
Väljatöötatud struktuuri, disaini ja sisu ülekandmine webzy.pro tasuta keskkonda:
1. koolitaja teostab ülekandmise või
2. soovi korral saad ise ülekandmise teostada koolitaja juhendamisel
Enda domeen ja veebimajutus
Alternatiivina ja soovi korral saad abi domeeni ostmisel ja registreerimisel ning veebimajutaja ja paketi valikul
Miks valida?
Valmib koduleht
Koolituse käigus lood oma kodulehe esmase struktuuri ja sisu ning valmib reaalselt toimiv täisfunktsionaalne kodulehekülg
Väike grupp
Koolituse igas grupis on maksimaalselt 10 inimest, et säilitada individuaalne lähenemine
Õppetöö toimub 100% kaugtöö vahendeid kasutades
Koolitusel võib osaleda ükskõik, millisest maailma punktist
Eluaegne juurdepääs e-õppe materjalidele
Juurdepääs e-õppekeskkonda jääb ka pärast koolituse lõppu määramata ajaks
Koolituse info
Sinu koolitaja
Marko Ruut
Marko on olnud turunduse valdkonnas tegev alates 1999. aastast. Sellesse aega mahub töö mitmes agentuuris ja kogemus ettevõtete turundusjuhtimisest. Viimased üheksa aastat on ta pühendanud peamiselt internetiturundusele ja -reklaamile. Kogemuste pagasisse kuulub digiturundus nii B2B kui B2C vallas. Terviklikku pilti on aidanud maalida võimalus digiturundada tooteid ja teenuseid väga erinevatel turgudel nagu Euroopa, Aasia ja Ameerika, millest kõige eksootilisemad on olnud näiteks Bali, Kolumbia ja Tsiili.
Internetiturunduse koolitusi on Marko teinud alates 2018. aastast. Tänaseks on ainuüksi Tervikliku Internetiturunduse koolitust läbinud üle tuhande inimese. Ühe olulisima aspektina toob ta välja oma igapäevase digiturunduse kogemuse, mille najal saab ta koolitusel osalejatele anda edasi parimad praktikad ning rääkida ka omal nahal kogetud riskidest ja vigadest.
Koolituste tegemisel on tema jaoks kõige suuremaks motivaatoriks osalejate rahulolu. Eriti suurepärane on kuulda koolituse lõpetanutelt hilisemat tagasisidet, kuidas saadud teadmised ja praktilised oskused on aidanud kedagi edasi karjääris või leida neil juurde uusi kliente oma ettevõttele.
Marko on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli turunduse ja rahvusvahelise majanduse eriala. Turundus ja internetiturundus, kui väga kiirelt arenev valdkond nõuab pidevat juurdeõppimist ja avastamist, seega enesetäiendamine on talle igapäevane tegevus.