Loading Koolitused
  • This event has passed.

TURUNDUSE VÕIMALUSED ALUSTAVALE ETTEVÕTJALE

75% Eesti mikroettevõtetest (1-9 töötajaga ettevõte) puudub turundusplaan täielikult või on see vaid lühiajaline*

Turundusplaan puudub või planeeritakse lühiajaliselt 75%

*Eesti juhtimisvaldkonna uuring, 2015 (EAS)

Plaan ei taga edu - planeerimine aga küll! Planeeritud turundustegevustega saavutad konkurentsieelise 75% Eesti ettevõtete ees

Mida Sa koolituselt saad?

Kaardistad turundusvõimalused

Kaardistad ära nii traditsioonilise- kui digiturunduse võimalused, mis Sinu ettevõttes võivad töötada

Viid tegevusi ellu

Testid ja viid ellu turundusplaanis seatud tegevusi. Õpid lugema andmeid ja jälgima oma kliendi käitumist

Planeerid tegevusi

Koostad turundusplaani, milles kirjeldad ära oma toote/teenuse, eesmärgid ja tegevused, mida asud ellu viima

Analüüsid tulemusi

Järelkohtumistel jagad oma kogemusi grupiga ning saad tagasisidet tehtule ning ideid, et liikuda edasi

Alissa Vassilkova

Alissa on Esteloni kõrgkvaliteetseid kõlareid arendava ja tootva ettevõtte Alfred & Partners OÜ kaasasutaja ja tegevjuht, kelle vastutada on ettevõtte müügivürgustiku loomine ja turundus. Vähem kui kuue aastaga on ettevõte jõudnud oma valdkonna tippu. Tänane müügivõrgustik ulatub USA’st Hiinani, turule on toodud 6 erinevat kõlarimudelit ning ettevõttet on pärjatud mitmete mainekate auhindadega. Edu aluseks on olnud põhjalikult läbimõeldud strateegia ja tegevuskava. Alissa on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli turunduse eriala.

Marko Ruut

Marko on tegelenud turundusega, olles nii agentuuri kui ka kliendi rollis, alates aastast 1999. Viimased paar aastat on ta pühendanud peamiselt internetiturundusele ja -reklaamile agentuuris United Skills. Kõige enam köidab teda inimese kui kliendi/kasutaja käitumine ning digiturundus annab selleks head eksperimenteerimis-, vaatlus- ja mõõtmisvõimalused. Marko lähenemine digiturundusele käib läbi Lean Startup'i mõtteviisi, kuna see toob suurema läbipaistvuse ja võime teha kiireid muudatusi, mis teeb turunduse tõhusamaks. Marko on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli Turunduse ja Rahvahelise majanduse eriala.

Koolituse maksumus ja tasumisvõimalused

Koolituse maksumus

Ettevõtja turundusprogrammi hind on 1200 eurot, millele ei lisandu käibemaksu. Koolitus sisaldab:

– 4 koolituspäeva (24 akad tundi);
– 4 grupimentorluse kohtumist (12 akad tundi);
– koolitusmaterjale;
– lõunasööki ja kohvipause koolituspäevadel;
– tunnistust koolituse läbides.

Koolituse eest tasumine

Koolituse eest tasumine toimub arve alusel ülekandega, arve väljastame 3 tööpäeva jooksul peale koolitusele registreerimist.

Ettevõtluskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Järelmaksuga tasumine

Koolituse eest on võimalik tasuda ka osade kaupa, taotledes järelmaksu Liisi.ee kaudu. Lisainfo saamiseks järelmaksu kohta loe täpsemalt Liisi.ee kodulehelt ning täida laenutaotluse avaldus. Koolitusele registreerimisel märgi palun kommentaaride lahtrisse, et soovid koolituse eest tasuda Liisi.ee järelmaksuga.

Enne koolitusele registreerimist tutvu palun õppekorralduse alustega.

Kuupäev

Algab
2. Märts 2017 @ 10:00
Lõppeb
30. Aprill 2017 @ 15:30

Maksumus

€1200

Asukoht

Radisson Park Inn Meriton Conference and SPA
Toompuiestee 27/Paldiski mnt 4
Tallinn,

Telefon

+372 56650822

Korraldaja

Ettevõtluskeskus
Telefon
+372 56650822
Email
info@ettevotluskeskus.ee
Koduleht
www.ettevotluskeskus.ee
REGISTREERIN

Jagan seda sündmust