Blogi


Alissa Vassilkova: Kui eesmärki ei ole, siis on tegemist hobi, mitte ettevõtlusega

Alissa Vassilkova on ambitsioonikas noor ettevõtja, kes on Esteloni kõrgkvaliteetseid kõlareid arendava ettevõtte Alfred&Partners OÜ kaasasutaja ja tegevjuht. Alissa juhtimise all on Estelon jõudnud nii USA, Aasia kui ka Venemaa turgudele ning võitnud mitmeid mainekaid auhindu üle kogu maailma. Alissalt on õppida palju ja seepärast uurisime, mis on aidanud Estelonil jõuda tippude tippu....

Loen edasi


Tellisime visiitkaarte. MOO-st. Ja saime nii suurpäraselt positiivse elamuse osaliseks teenuse disainist, et nüüd käime ja räägime kõigile, kui lahe on MOO! :) Enne kui emotsioon jõuab lahtuda, panen kirja, mis meile erilist heameelt tegi:

  1. Kiire tarne. MOO on UK bränd ja seepärast olime valmis ootama visiitkaarte paar nädalat. Esitasime tellimuse teisipäeva pärastlõunal ja reedeks olid visiitkaardid kohal. Tase!
  2. Kõrgkvaliteetne materjal ja disain, mis jätab väga hea mulje (mõni ime siis, et nad on saanud mitmeid disainiauhindu). Kõik MOO tooted tulevad kohale väga ilusas disaitud pakendis ja karbi avamine on nagu jõuluvanalt kingituse saamine - nii hea......

    Loen edasi


Kuidas me kolime kolmandat korda oma kodulehte

Täna kolime oma veebi uuele platvormile! :) Ettevõtluskeskuse pikemaajalisemad jälgijad ehk teavad, et seekordne kolimine leiab suhteliselt lühikese ajaperioodi jooksul aset kolmandat kordda. Ehkki seda võib tunduda palju, on meil selleks ometi väga hea põhjus… Digitaliseerimine. Väikeettevõtte jaoks on teenuse või protsessi digitaliseerimine võtmetähtsusega tegevus. Ühelt poolt aitab see automatiseerida käsitsi tehtavat tööd ja sellega hoida kokku aega ning teiselt poolt tuleb vastu meie kliendi vajadustele muuta koolitustele registreerimine ja koolituste eest tasumine võimalikult lihtsaks. Miks siis ikkagi kolmas kolimine uuele veebiplatvormile? Esimene veeb oli MPV (minimum viable product) ehk minimaalselt valmis toode ehk......

Loen edasi


Mad&Wonderful: ettevõtluses sa mõistad, kui võimekas sa oled!

Mad&Wonderful brändi tooted iseloomustavad suurepäraselt nende loojat, Mari-Liis Linki - veidi hullumeelne, kuid suurepärane! Mari-Liis leidis just ettevõtluses võimaluse end väljendada ja ennast teostada. Nahast disainkottide brandi Mad&Wonderful asutaja Mari-Liis Link on naine, keda iseloomustab lause "Kes teeb, see jõuab!" Kahe särasilmse tütre emana, sügisel algavate kooliõpingute ja palgatöö kõrvalt arendab Mari-Liis brändi, mis on sama hullumeelne ja suurepärane, nagu ta ise. Vestlesime Mari-Liisiga ettevõtlusest ja ettevõtjaks olemisest.  Kuidas sa jõudsid ideeni hakata disainima naturaalsest nahast kotte? "Janunesin millegi uue ja huvitava järele oma elus. Mulle on alati meeldinud midagi ise luua ja teha. Võtsin......

Loen edasi


Vürtsimeistrid: äri alustamine võõras tegevusvaldkonnas

Olen oma töös kokku puutunud paljude alustavate ettevõtjatega. Mõned ettevõtjad on end tundnud ebakindlalt, kuid leidnud siiski julguse tundmatus kohas vette hüpata ja käivitada ettevõte ilma varasema ärivaldkonna taustata. Teised aga vajavad firma käivitamiseks finantsvõimekust, et oma olemasoleva kogemuse põhjal toimiv äri paisu tagant välja lasta. Artikli autor Kelli Turmann, Projecting OÜ juhatuse liige Üheks näiteks, kuidas ettevõte on käivitatud ilma varasemate valdkondlike kogemusteta, võin tuua pereettevõtte Vürtsimeistrid OÜ (www.vurtsid.ee ). Võib olla paljud ei teagi, kuid nad alustasid maitseainete tootmisega aastal 2012. ettevotte-kaivitamineÄriplaani koostamise ajal......

Loen edasi


Innovatsioon ei sõltu ettevõtte suurusest!

Mis puutub ärimudeli innovatsiooni, siis on väikestel ettevõtetel nii mitmeidki eeliseid suurte ettevõtete ees.

Miks on hea olla väikeettevõtja, kui asi puudutab innovatsiooni?
Esiteks, on väikesed ettevõtted palju lähemal oma kliendile, mis on omamoodi hüppelaud innovatsiooniks - sa saad oma kliendilt otsest tagasisidet oma toote või teenuse parendamise kohta, mis annab Sulle võimaluse kiirelt reageerida, et muudatus koheselt ellu viia. Teiseks, väikeste ettevõtete raha ja tööjõu piirangud võivad esimesel pilgul tunduda takistustena, mis pärisvad innovatsiooni, kuid mõtle nende aspektide peale: 1) suured ettevõtted "tapavad" innovatsiooni liiga kiiresti, sest ei mõista......

Loen edasi


Page 1 of 212